fredag 14 november 2008

Träning till dansk musik

Till slut lyckades jag! För andra gången någonsin tog jag mig ner till gymmet en fredagmorgon! Markerar även andra gången i år jag lyckats förmå mig själv att ta mig igenom 3 pass i gymmet på en vecka. Även om målsättningarna inte helt uppfylls även om man räknar in spinningpasset och boxpasset tidigare i veckan så är det i alla fall ett steg i rätt riktning. Jag har en bit kvar till min absoluta toppnotering på 12 blandade pass en vecka :-)



Dagens platta för att göra passet möjligt att genomlida, morgonradio från nån av reklamkanalerna gör inte under för motivationen, blev Volbeats ypperliga Guitar Gangsters & Cadillac Blood. Även om det är drygt en och en halv månad kvar på året känner jag mig rätt trygg i att utse den till årets bästa platta enligt min åsikt. Som min bror uttryckte det "Volbeat är fan nya Guns n' Roses, tre plattor och inte en dålig låt".




Maybellene I Hofteholder


2 kommentarer:

Unknown sa...

Årets bästa platta vet jag inte, men en bra platta är det. Avvaktar året ut innan jag korar min favoritplatta från i år.

Anonym sa...

Har i ärlighetens namn aldrig hört dem innan denna videon, även om Massa P-O snackat om dem. Min första tanke var (helt ärligt): Har Brolle Jr gjort en rockplatta :-D