onsdag 19 november 2008

En rejäl försovning

Försov mig imorse efter att jag uppenbarligen lyckats stänga av larmet när klockan ringde istället för att trycka snooze :-/ Resulterade i att det blev en rätt sen morgon och att hinna träna innan jobbet inte hanns med tyvärr så nu får jag verkligen se till att komma till gymmet på fredag morgon så det i alla fall blir två gånger denna veckan.

Fast lite ljus i träningsmörkret blev det igår i alla fall då jag äntligen lyckades ta mig ner och köra ett pass kickboxning på Kalvhagen igen, nog det första sen juni eller nått. Hoppas jag kan komma igång med en två, tre pass i veckan där nu och se om jag kanske inte kan var i nån sorts form inför SM som går här i Karlskrona i maj nästa år istället för att börja träna kanske ett par månader innan som det brukar bli :-) Känns som det egentligen bara var första gången jag skulle vara med i SM som jag faktiskt gick in för det och hade tränat ett bra tag innan. Fast då såg jag ju till att få näsan knäckt 5 dagar innan. Men jag var med i alla fall!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Thihi, ja din knäckta näsa är ett minne för livet, den glömmer man inte i första taget. Speciellt inte tampongen du hade i näsan ;)

Anonym sa...

Jag kan sparra. Vi kan köra lite UFC!