tisdag 11 november 2008

Min är också stor!!

Det är helt sant! Precis som Mr. Niftys, a.k.a. Massa, så är min jättestor!



Efter att ha fått avin igår var jag förbi stationen, där paket från Discshop numera hamnar, på lunchen och fiskade upp mitt exemplar av The Nightmare Before Christmas och även med Nickes föreberedande blogg om den så var den överraskande stor! Kartongen den levereras i är i runda slängar 40x40x25 cm och bysten av Jack Skellington var klart större än jag förväntade mig.



Den "limiterade" utgåvan av The Hulk som både jag och Nicke håller väldigt kär får nu hård konkurrens om topplaceringen bland samlarobjekten! Men visst, det är fan i mig svårt att matcha läckerheten hos denna box bland boxar! Svart och grön plast har aldrig varit vackrare! Den gode P-O har ofta uttryckt sin avvund på våra fina boxar och önskat sig en egen :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill vara med! Min Book of the Dead i "äkta" människohud är grymt limiterad. Inköpt från Kanada inkluderandes en vintermössa med trycket Evil Dead som gavs till de första 100 eller så. Har tyvärr brukat mössan men filmen är i fint skick.

Anonym sa...

Sjukt snygg byst för övrigt!

Åsa sa...

Hmmm skryter du om storleken?? Brukar man inte säga att storleken inte spelar någon roll? ;)