söndag 2 november 2008

Ännu en röd dag på jobbet

Fast mer av normal sort. Tror jag i alla fall om nu inte Alla helgon-helgen har ytterligare nån dag än lördagen? Gör väl varken till eller från egentligen, det är söndag och jag borde vara hemma i och inte på jobbet.

För första gången på några veckor känns det dock som det går framåt så fastän det är söndag så känns det helt ok att jobba. Det är lugnt och skönt och lätt att fokusera. Känner jag chefen rätt är det inte heller helt omöjligt att jag kompenseras med nästa fredag ledigt eftersom jag jobbat hela helgen.

Nä, dags att gräva vidare i min 1,1 gig loggar från USA och se om min teori verkar stämma.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är du där i brist på roligare eller för att du är tvungen?

Tobbe sa...

Det var inte pga det första anledningen i alla fall :-)