onsdag 29 april 2009

Sega ben

Provade ett nytt koncept imorse för att effektivisera lite. Istället för att gå ner till gymmet, vara där när dom öppnar och värma upp där innan jag börjar i gymmet så sprang jag ca. 2 kilometer, var där när dom öppnade och kunde börja i gymmet direkt. Inte helt 100 på att det var min mest lysande idé hittills vad träning beträffar. Fast det beror nog en hel del på att jag sov rätt kass inatt och var rätt trött. Att då börja springa 06:15 var inte helt vad kroppen ville. Sen satt dom 7.46 kilometrarna jag sprang igår som en smäck i benen fortfarande.

4 kommentarer:

Åsa sa...

Vad har hänt med dig? Ska du slå mig på Göteborgsvarvet nästa år? ;)

Tobbe sa...

Inte omöjligt! Fast jag siktar inte på det riktigt än även om Patric ju tycker vi ska springa en halvmara redan i sommar. Det känns lite avlägset än så länge :-)

Fast milen närmar sig ju snabbare och enklare än jag räknat med!

Patric sa...

Vi kan väl lämna halvmaran därhän. Men något internt lopp eller så. För närvarande är du ju mer igång än mig. Sist jag var över en mil var typ i november eller december :-P

Duktig är du iaf!

Tobbe sa...

Kan väl se hur det ser ut längre fram innan vi bokar in några halvmaror. Annars får vi satsa på Gbgvarvet nästa och störa Åsa loppet igenom :-)

Att du sprang en mil i november eller december är rätt imponerande bara det, har en viss misstanke om att mitt intresse för löpning kommer falna i takt med att vädret och ljuset gör det i höst :-)