fredag 3 april 2009

Konst

Igår fick jag hem dom viktigaste beståndsdelarna i vad som ska bli tavlor så snart jag ramat in dom. Tre numrerade och signerade "prints" av Derek Hess. Beställde dom förra veckan och igår så låg två avi:er och väntade innanför dörren. Noose Halo var slut hos Indie Merchandising men jag lyckades hitta den hos Poster Cabaret istället och igår så anlände båda beställningarna :-)

Ida "spottade" Derek när hon kollade på LA Ink för några veckor sen och tyckte att det måste varit han som gjort omslaget till In Flames platta Come Clarity och det visade sig stämma alldeles utmärkt.

Följande tre alster kommer pryda min väggar inom en snar framtid. Ska se till att rama om mina två Giger-tavlor också så jag kan få upp dom för första gången sen ena ramen gick sönder i en flytt eller nått.



Cancer of the Soul




Gabriel II




Noose Halo

2 kommentarer:

Unknown sa...

Coola bilder/tavlor!

Såna skulle jag kunna tänka mig hemma med. Tror tyvärr att jag skulle vara ensam om det! :-)

Patric sa...

Instämmer med P-O. Coola!