måndag 27 april 2009

Lite allmänt dravel

Skulle väl ljuga nått alldeles otroligt om jag sa att jag är förvånad över att helgen redan är slut. Snarare gick den väl som vanligt väldigt fort och det var knappt att ögonen hann öppnas i lördags morse förrän klockan ringde 5.40 denna förträffliga måndag morgon.

Fast på det hela taget var det en helt ok helg. Spelade lite poker med ett gäng från jobbet i fredags, gick väl hyffsat i alla fall med tanke på att jag är den som har absolut minst koll på vad jag gör. En burgare på O'Learys på lördagen följdes upp av ett biobesök i lördags. Såg Fast and Furious där Vin Diesel än en gång gör det Vin Diesel gör bäst och det är samma sak som han han gjorde redan i Pitch Black bara det att han gjorde det betydligt bättre då! Säga vad man vill av Vin Diesels skådespeleri men hans roll som Riddick i Pitch Black (och även Chronicles of Riddick) gör att man kan förlåta honom rätt mycket kassa roller även om hans kredit nog sakta men säkert börjar tar slut :-)

Var lite för mycket folk på gymmet imorse för min smak, var säkert åtta andra där eller nått! Hoppades ju på att det skulle bli färre nu när det börjar bli sommar, brukar vara allmänt manfall när det fina vädret kommer men det har snarare blivit några fler sista veckan. Får hoppas dom ger upp snabbt!

2 kommentarer:

Patric sa...

Laleh! Fucking Laleh chokolaleh i din playlist! Och du har mage att gnälla på bob hund ;-)

Tobbe sa...

Fick en mp3-sticka fylld med blandad musik av en kollega här på jobbet efter att hon fick en av mig, en hel del jag inte brukar lyssna på :-)
Fast Laleh är ju betydligt trevligare än bob hund. Och trevligare att se på :-)