måndag 19 januari 2009

Tråk!

Just nu är jag väldigt uttråkad. Har inget att göra. Förhoppningsvis förändras det efter klockan 14 när alla planeringsmöten inför dom kommande veckorna är avklarade.

Så i brist på bättre kollar jag runt lite i kod och lyssnar på musik. Tänkte lägga upp en video från Scar Symmetry men ramlade över en ny låt från Deathstars som det får bli istället, Death Dies Hard.



Deathstars är ett band jag aldrig riktigt lyckas bestämma mig för om jag gillar eller inte. Blir lätt lite för mycket men i mindre doser funkar deras stil ok. Snygg video om inte annat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skulle verkligen vilja gilla Deathstars och var på väg första plattan men föll aldrig riktigt. Vet inte varför. Kanske för att man får lite av en "kommersiellt Sisters of Mercy" känning?!