onsdag 29 oktober 2008

Det nya livet lever

Än så länge lyckas jag hålla planen för det nya livet. Efter att måndagens morgonpass på gymet följdes upp med spinning på kvällen samt ett pass kick n' box igår kväll så lyckades jag mot all förmodan ta mig till gymet även i morse!

Det var inte på något sätt bättre än i måndags, snarare betydligt värre eftersom min kropp hatar mig innerligt efter att ha släpats ner till Lok&Motion 3 gånger redan den här veckan. Allt gjorde ont, var segt och allmänt blä. Men jag tog mig dit! Nu återstår det att se hur jag ska lyckas ta mig dit även på fredag morgon men det får vi se då, den dagen den sorgen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig start!

Hur pass avancerat är kick´n box om man är gröngöling? Eller finns det amatörpass. Är allt lite nyfiken på det.

Tobbe sa...

Är spark- och slagövningar på mittsar. Stora skillnaden mot boxpassen är att det är mer fokus på ben och lite lättare sparringövningar på slutet om man vill. Inte fullt ös på nått sätt men en del har fullt med skydd :-)

Säg till nån gång så kan vi köra, jag går oftast dit själv ändå.

Unknown sa...

Det e skitjobbigt! Trodde inte att jag skulle klara av att köra hem efteråt när jag provade ifjol. :-)

Spontan fråga Tobbe som jag tror att du frågade mig när jag hade ordverifiering påslagen vid nåt tillfälle. Har du mycket problem med fulkommentarer (om man bortser från våra :-) )?