måndag 23 mars 2009

En storstilad comeback?!

Kan ju inte på något sätt hävda att jag bloggar frekvent just nu. Det skulle vara lite som att hävda att det är en behaglig arbetsmiljö på jobbet just nu, dvs en ren lögn. Senaste månaderna har dom byggt om på våningen över oss och nu i slutskedet har byggarbetarna, som jag antar huserar där uppe även om det lika gärna skulle kunna vara leprekanare då jag inte sett varken eller, fått för sig att absolut roligaste som bara finns är att borra och banka in saker i betonggolvet som skiljer oss åt. Betong leder dylika ljud väldigt bra. Men som sagt, tur nog är dom i slutskedet så snart är det över och dom kan fokusera på att bygga om rummet bredvid vårt. Kommer säkert inte alls att höras genom den massiva vägg av enkelglas som då kommer skilja oss åt...

Ska försöka bättra mig och uppdatera lite oftare igen :-)

Edit: Glömde det faktum att det dessutom till och från låter som ett backande lastbil i korridoren. Minst lika störigt som borrandet

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det var på tiden! ;-)

Anonym sa...

Mer positiva inlägg på denna blogg! :-D

Åsa sa...

Ett tips nu när du bloggar igen, ändra gärna länken till min blogg :)